Alla inlägg under februari 2013

Av Rose-Marie - 13 februari 2013 09:08

Satt hemma nu ocg kolla igenom vilka som snart fyller år som jag känner på facebook, då jag ser Jockes bild komma upp.

Juste han skulle ha fyllt 23 den 5 mars men det får han ju inte, utan vi får fira han på en kyrkogård för att några bestämde sig för att ta hans liv ifrån han och oss.

Hur gör man nu? hur firar man någon som inte finns bland oss längre?

Ska man sitta och vara ledsen vid hans grav eller ska man ha en fest hemma och låsas som inget alls men sedan vakna upp och få en käftsmäll i ansiktet utav verkligheten.

Tycker dom som gjorde detta kan ta och berätta för mig hur vi ska göra, hur vi ska ta oss vidare från detta, hur vi ska leva med denna enorma sorg man har.


Skulle egentligen bara vilja sova hela 5 mars och inte behöva vara vaken, kan man det?

Tycker så synd om mina föräldrar och dom andra 2 syskonen som finns där borta i Vallentuna.

Önskar jag kunde flytta tillbaka för att finnas där för dom nu men det går inte,vill inte bo i vallentuna.


Jag saknar dig så himla mycket Jocke du annar inte hur mycket det värker i mitt hjärta över att du inte finns här bland oss.



Presentation

Denna blogg har mestadels handlat om livet efter min brors bortgång men nu kastar jag även in lite av hur det ser ut idag efter allt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards