Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Permisssion

Av Rose-Marie - 28 december 2013 16:18

Jag kan inte förstå hur en människa som har mördat någon kan bli beviljad permis efter 8 månader bara.

Han vart dömd 3 år sluten ungdomsvård och blir beviljad permis och har inte ens suttit halva tiden.


Hur detta samhälle ser på oss brottsoffer är helt sjukt. Det är förnedrande.


Det värsta är nästan att varken jag eller mamma fått brev om detta men min pappa, syster och bror har fått besked.

Känns som att dom ser väldigt lätt och fritt på detta.


Vet inte hur jag ska förklara utan säger bara som jag känner, dom skiter fullständigt i oss..... ELLER ????


God JÄVLA Jul typ......

 
 
Ingen bild

Jonte

30 december 2013 20:57

Det är fan i mig inte klokt!!!! Kolla på Sture Bergwall, som alla professorer och poliser tror och vet att han är oskyldig får sitta på rättspsyk i Säter.. Han har väl inte fått en ända permission!!! Så ska detta svinet ut bland folk.. Det här samhället är sjukt!!!!!!

 
Ingen bild

K Fallkv, Borlänge

19 januari 2014 03:10

Ja rättväsendet suger i detta land... Lite sen med att ge ett svar men jag står upp 100% bakom dig..men det vet du...Jag saknar att träffa jocke på div tävlingar och mun huggas lite..Saknar även dig..Hälsa familjen... KF..Ps.Öl på verkad ledig och lördag..:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rose-Marie - 9 november 2015 19:30

Asså jag måste bara dela med mig utav ett helt fantastiskt recept jag hitta på nätet. va gör man när man är sugen på typ kladdkaka men har ingen ugn. jo man bakar i micron.   3 msk smällt smör 3 msk vetemjöl 3 msk socker 2 msk mjölk 1...

Av Rose-Marie - 9 november 2015 16:06

Att min bror har gått bort har ju inte undgått någon av er men att jag nu även får kämpa med att försöka bli frisk från PTSD som är en psykisk åkomma kanske inte alla vet om. PTSD är en förkortning på ordet Posttraumatisk Stressyndrom som är en väl...

Av Rose-Marie - 17 december 2013 11:37

Att det har varit demonstration och tumullt i Kärrtorp har väll ingen missat. Att det sitter folk anhållna nu är inte konstigt. Att det är SMR som är inblandade gör mig inte förvånad heller.   Dom gråter över att en av deras egna vart huggna ...

Av Rose-Marie - 12 september 2013 08:25

Snart är det här, dagen med stort D. Paniken börjar trycka värre och värre i bröstet, vill bara skrika rakt ut.   Jag har börjat gå hos Huddinge Psykvård för att få hjälp med min akuta PTSD som jag har fått utav denna händelse, denna händels so...

Av Rose-Marie - 30 juli 2013 14:06

♥Saknaden♥ Saknaden utav dig är så stor Du finns ej mer, men i mitt hjärta du nu bor. Jag tänker på dig varje minut Och saknaden utav dig tar aldrig slut. Dag efter dag skriker mitt hjärta efter dig Och jag önskar så att du v...

Presentation

Denna blogg har mestadels handlat om livet efter min brors bortgång men nu kastar jag även in lite av hur det ser ut idag efter allt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards