Alla inlägg under juli 2013

Av Rose-Marie - 30 juli 2013 14:06

♥Saknaden♥ Saknaden utav dig är så storDu finns ej mer, men i mitt hjärta du nu bor.Jag tänker på dig varje minutOch saknaden utav dig tar aldrig slut.Dag efter dag skriker mitt hjärta efter digOch jag önskar så att du vore här hos mig.

Av Rose-Marie - 30 juli 2013 13:24

Hur länge kan en människa hålla sig gömd?Hur länge ska han få va ute bland oss?Hur kan det va så svårt och hitta honom?Hur länge ska vi i familjen behöva stå ut med vetskapen om att Jockes ena mördare går fortfarande fri där ute.Hur länge ska polisen sitta och titta på när Simon Arnamo skrattar dom upp i ansiktet för att han lyckas hålla sig undan från deras handbojor.Hur länge ska hans familj skydda honom, och till vilket pris.Dagarna flytter ihop med varandra datumen avlöser varandra och snart har det gått 1 år sen vi i familjen va tvugna och ta det värsta beslutet någonsin att avsluta Jockes liv, att avsluta något 3 andra påbörjade.Jag hoppas Karl får sitt straff när han kommer ut från sluten ungdomsvård (3 år ) straffet heter Karma och det kommer att komma ikapp honom.Den 21 september blir Jocke överfallenDen 22 september fyller min son år Den 30 september stänger vi av respiratornDetta är datum jag och min familj får leva med inkl alla högtider, födelsedagar och Jockes födelsedag. När Elias bli stor kommer han undra varför alla är så ledsna när han fyller år, åh hur förklarar man det för ett barn.om 62 dagar är det 1 år sen Jocke gick bort. Saknar dig varje dag mer och mer. Älskar dig Jocke.

Presentation

Denna blogg har mestadels handlat om livet efter min brors bortgång men nu kastar jag även in lite av hur det ser ut idag efter allt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards