Alla inlägg under mars 2013

Av Rose-Marie - 17 mars 2013 17:23

Snart faller domen på 1 utav 3 gärningsmän.

Har suttit och varit nervös i snart 2 veckor samtidigt som jag har försökt att få livet här hemma och fungera som vanligt, och det är verkligen inte lätt.


Jag saknar min bror varje dag och tänker på han dygnet runt.....


Ibland känns det så overkligt allt, ungefär som att man skulle drömma.

OM det ändå vore så bra.


Ja, som sagt domen kommer på torsdag den 21 mars kl 11.00

Åklagaren yrkade på 3-4 år Mord alt. vållande till annans död eller grov misshandel.


Måste sluta detta inlägg med en fråga till er alla.


Tycker ni att jag har gjort fel med att ventilera mig ang vilka som har gjort detta och vad jag tycker om allt detta som har hänt??....


ÅH nej Marcus du behöver inte svara för jag vet redan va du tycker.

Av Rose-Marie - 9 mars 2013 09:56

Nu är rättegången avslutad för 1 utav dom 3 som tog min brors liv.

3 dagar utav helvete både i gråt och även i sådant hat.

Men nu startar även denna förföljning som sker på nätet mot viss av oss i familjen, man har även ifrågasatt saker jag har skrivit påmin blogg som inte speciellt många vet om att jag har, det är mest mina vänner som vet om denna sida men nu har även någon Marcus ifrågasatt varför jag har skrivit ut ett visst namn eftersom han har blivit släppt och inte dömd för detta hemska brott.


Till dig Marcus vill jag bara säga att jag skrivet och tycker vad JAG vill på MIN blogg.

Tycker du något anorlunda skaffa dig en annan egn blogg och samt även stå för va du tycker och inte skaffa dig en användare och sedan ta bort den för att jag inte ska veta vem du är....men tror mig, jag tror mig veta vem du är för jag har även på facebook blivit påhoppad utav en som heter Marcus. OCH är det samma kille så va du inte så smart utav dig.

Inte nog med att vi har förlorat våran lillebror/son utan vi ska bli förföljda/trakasserade på nätet också.....vad kommer näst.......?????

Presentation

Denna blogg har mestadels handlat om livet efter min brors bortgång men nu kastar jag även in lite av hur det ser ut idag efter allt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards