Alla inlägg under december 2013

Av Rose-Marie - 28 december 2013 16:18

Jag kan inte förstå hur en människa som har mördat någon kan bli beviljad permis efter 8 månader bara.

Han vart dömd 3 år sluten ungdomsvård och blir beviljad permis och har inte ens suttit halva tiden.


Hur detta samhälle ser på oss brottsoffer är helt sjukt. Det är förnedrande.


Det värsta är nästan att varken jag eller mamma fått brev om detta men min pappa, syster och bror har fått besked.

Känns som att dom ser väldigt lätt och fritt på detta.


Vet inte hur jag ska förklara utan säger bara som jag känner, dom skiter fullständigt i oss..... ELLER ????


God JÄVLA Jul typ......

Av Rose-Marie - 17 december 2013 11:37

Att det har varit demonstration och tumullt i Kärrtorp har väll ingen missat.

Att det sitter folk anhållna nu är inte konstigt.

Att det är SMR som är inblandade gör mig inte förvånad heller.


Dom gråter över att en av deras egna vart huggna i ryggen, det förvånar mig.

Trodde att det var vad man fick räckna med när man hota någon annan med vapen. Det var vad jag och min familj fick höra som försvar när vi satt på rättegång, när en av deras egna hade haft ihjäl Jocke.


Det står i Aftonbladet att en 19-årig kille vän men den man som är nu dömd för mordet på jocke, denna kille var även med och misshandla folk på en fest med några andra och var dömd......


JA MAN BEHÖVER JU INTE VARA MENSA MEDLEM FÖR ATT FÖRSTÅ VEM DENNA 19-ÅRIGA KILLE ÄR SOM SITTER ANHÅLLEN.  Det kan inte vara Karl för han sitte på Sundbo. Det kan inte vara Simon Arnamo för han är försvunnen och över 20 år...... 1 plus 1 är liak med ANHÅLLEN...... KARMA!!!!!!!!!!!

Presentation

Denna blogg har mestadels handlat om livet efter min brors bortgång men nu kastar jag även in lite av hur det ser ut idag efter allt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards