Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Då var det dax igen...

Av Rose-Marie - 17 december 2013 11:37

Att det har varit demonstration och tumullt i Kärrtorp har väll ingen missat.

Att det sitter folk anhållna nu är inte konstigt.

Att det är SMR som är inblandade gör mig inte förvånad heller.


Dom gråter över att en av deras egna vart huggna i ryggen, det förvånar mig.

Trodde att det var vad man fick räckna med när man hota någon annan med vapen. Det var vad jag och min familj fick höra som försvar när vi satt på rättegång, när en av deras egna hade haft ihjäl Jocke.


Det står i Aftonbladet att en 19-årig kille vän men den man som är nu dömd för mordet på jocke, denna kille var även med och misshandla folk på en fest med några andra och var dömd......


JA MAN BEHÖVER JU INTE VARA MENSA MEDLEM FÖR ATT FÖRSTÅ VEM DENNA 19-ÅRIGA KILLE ÄR SOM SITTER ANHÅLLEN.  Det kan inte vara Karl för han sitte på Sundbo. Det kan inte vara Simon Arnamo för han är försvunnen och över 20 år...... 1 plus 1 är liak med ANHÅLLEN...... KARMA!!!!!!!!!!!

 
 
Ingen bild

Anonym

9 januari 2014 21:46

Att skriva ut vart Karl bor är förtal i allra högsta grad. Att skriva att du hoppas att han får sitt straff när han kommer ut är ett indirekt hot.

När man förlorar någon på det sättet ni har gjort, så önskar man inte ens sin värsta fiende något sådant.

Rose-Marie

10 januari 2014 17:35

Till dig som inte vågar skriva ditt namn utan måste vara anonym så tänker jag berätta för dig att när man förlorar en person på det sättet jag förlorat min bror så har jag väl rätt att ventilera mig på min egna blogg och stör det dig så gå då inte in och läs den....

 
Ingen bild

Jonte

8 februari 2014 18:19

Att Karl Åhs Wärme bor på Sundo hem är ingen hemlighet! Och att han får ett rejält straff när han kommer ut, kan vara att man hoppas på att han gör något olagligt som gör att han hamnar på kåken och aldrig mer kommer ut. Eller att han tjafsar med fel person som skiter i om han får en volta på 2månader. Så att du som är anonym: Ett tips: Spela i rätt lag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rose-Marie - 9 november 2015 19:30

Asså jag måste bara dela med mig utav ett helt fantastiskt recept jag hitta på nätet. va gör man när man är sugen på typ kladdkaka men har ingen ugn. jo man bakar i micron.   3 msk smällt smör 3 msk vetemjöl 3 msk socker 2 msk mjölk 1...

Av Rose-Marie - 9 november 2015 16:06

Att min bror har gått bort har ju inte undgått någon av er men att jag nu även får kämpa med att försöka bli frisk från PTSD som är en psykisk åkomma kanske inte alla vet om. PTSD är en förkortning på ordet Posttraumatisk Stressyndrom som är en väl...

Av Rose-Marie - 28 december 2013 16:18

Jag kan inte förstå hur en människa som har mördat någon kan bli beviljad permis efter 8 månader bara. Han vart dömd 3 år sluten ungdomsvård och blir beviljad permis och har inte ens suttit halva tiden.   Hur detta samhälle ser på oss brottsoff...

Av Rose-Marie - 12 september 2013 08:25

Snart är det här, dagen med stort D. Paniken börjar trycka värre och värre i bröstet, vill bara skrika rakt ut.   Jag har börjat gå hos Huddinge Psykvård för att få hjälp med min akuta PTSD som jag har fått utav denna händelse, denna händels so...

Av Rose-Marie - 30 juli 2013 14:06

♥Saknaden♥ Saknaden utav dig är så stor Du finns ej mer, men i mitt hjärta du nu bor. Jag tänker på dig varje minut Och saknaden utav dig tar aldrig slut. Dag efter dag skriker mitt hjärta efter dig Och jag önskar så att du v...

Presentation

Denna blogg har mestadels handlat om livet efter min brors bortgång men nu kastar jag även in lite av hur det ser ut idag efter allt.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards